VCDS and OBD diagnostic device in the On-Board Diagnostics Shop
Diesel technology, engine technology, vehicle diagnostics, repair & maintenance.

Audi 100 "Keilriemen" wechsel - heute als Notfall

New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Diesel Engine Technology
Author Message
mlkandle
Guest

Free account, no CAN development support

Post14-08-2004, 17:46    Subject: Audi 100 "Keilriemen" wechsel - heute als Notfall Translating...

[Translating...]habe leider ein akutes Problem mit dem Rippenkeilriemen meines Audi 100 2,5 TDI, AAT.

Ich habe ihn verloren! icon_redface.gif Natürlich dann einen neuen gekauft und würde ihn gerne wieder reinschrauben. Leider ist mir nicht klar wie er zwischen die Rollen gelegt werden muß! d.h. zwischen welchen Riemenscheiben er nach innen auf seine Antriebswelle gezogen werden muß- Hat jemand ein Bild oder ne Zeichnung? icon_idea.gif
Vielen Dank Michael
Back to top
thom

Free account, no CAN development support

Post14-08-2004, 18:17    Subject: Audi 100 "Keilriemen" wechsel - heute als Notfall Translating...

[Translating...]

Gib mir mal deine E-mail ad. dann schick ich dir das bild.
Mit/ohne Klima ?????

mfg
Back to top Profile PM Email
New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Diesel Engine Technology
Similar articles and topics
Topic Forum
No new posts Document A2 8Z0 MJ 2002, The radio displays "Transport" Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts Praxistest "Rain Shield" von No Touch General Tips
No new posts Resolution: "Crack in BKD cylinder head" Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts Audi A6 2.5 TDI error code "00575 intake manifold pressure" Diesel Engine Technology
No new posts Audi A6 4F "Batterie schwach" im Kombiinstrument Electrical Systems, Vehicle Electronics, Multimedia
No new posts Erklärung "elektrisches Thermostat" Audi A4 8E Gasoline Engine Technology
No new posts Audi 100 2.5 TDI, engine code ABP, issues after chip tuning Diesel Engine Technology
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum.