VCDS and OBD diagnostic device in the On-Board Diagnostics Shop
Diesel technology, engine technology, vehicle diagnostics, repair & maintenance.

Erfolgsquote nach MSW-Reinigung bei VP-TDIs | Posts 16+

Go to page: Previous  1, 2
New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Diesel Engine Technology

War die Zerlegung und Reinigung des Mengenstellwerks am VP-TDI im Hinblick auf die Beseitigung des Ruckelproblems erfolgreich?
Ja.
70%
 70%  [ 22 ]
Nein.
12%
 12%  [ 4 ]
Kein Unterschied feststellbar.
16%
 16%  [ 5 ]
Total votes : 31

Author Message
engl
Guest

Free account, no CAN development support

Post13-01-2012, 12:49    Subject: Erfolgsquote nach MSW-Reinigung bei VP-TDIs Translating...

[Translating...]2 meine Winterautos hatten dieses Problem; beide Male konnte ich es mit der Reinigung für die Dauer meines Besitzes lösen; also je ca. 15000km.
BMW 325, Passat1,9tdi
Back to top
New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Diesel Engine Technology
Go to page: Previous  1, 2
Similar articles and topics
Topic Forum
No new posts Used car inspection tips for TDIs Technical Articles
No new posts Forced regeneration of particulate filters on VAG TDIs us... Troubleshooting & Guides
No new posts Adjusting pre-glow time on VAG TDIs with VCDS Troubleshooting & Guides
No new posts Regelschieberspannung nach Reinigung verändert! Diesel Engine Technology
No new posts Audi Q5 8RB DPF after cleaning, needs to be re-tuned. Diesel Engine Technology
No new posts Starting difficulties/high fuel consumption; cleaned afte... Diesel Engine Technology
No new posts Audi A4 particulate filter after cleaning and with new en... Diesel Engine Technology
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum.