VCDS and OBD diagnostic device in the On-Board Diagnostics Shop
Diesel technology, engine technology, vehicle diagnostics, repair & maintenance.

Federklammer unter Fahrersitz (Bora 2003)

New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Transmission, Chassis, Body & Interior
Author Message
Ferdi
Guest

Free account, no CAN development support

Post01-07-2008, 11:07    Subject: Federklammer unter Fahrersitz (Bora 2003) Translating...

[Translating...]Hallo Zusammen,

habe an meinem Bora Variant Bj 2003 ein Problem mit dem Fahrersitz!

Vorgestern bei der Innenraumreinigung, fand ich im hinteren Fußraum unter dem Fahrersitz eine Federklammer, die zu einer Bolzensicherung dient.

Die gleichen Klammern habe ich an der linken und rechten 'Bolzenlagerung' der Sitzhöhenverstellung entdeckt, beide sind aber vorhanden!

Kann mir einer einen Tip geben, wieviele von diesen Klammern am normalen Fahrersitz, incl. Höhenverstellung verbaut sind und evtl. wo?

MFG Ferdi
Back to top
New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Transmission, Chassis, Body & Interior
Similar articles and topics
Topic Forum
No new posts Doku A2 8Z0 MJ 2003, Heckspoiler gebrochen Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts Doku A2 8Z0 MJ 2003, Hands-free device malfunction Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts Document A2 8Z0 MJ 2003, noises from the front of the car Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts VW Bora ARL - Runs and jerks severely under load Diesel Engine Technology
No new posts TDI Rahmen Fahrersitz Transmission, Chassis, Body & Interior
No new posts Golf-Krankheit Fahrersitz Transmission, Chassis, Body & Interior
No new posts Ibiza 6L Fahrersitz wackelt Transmission, Chassis, Body & Interior
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum.