VCDS and OBD diagnostic device in the On-Board Diagnostics Shop
Diesel technology, engine technology, vehicle diagnostics, repair & maintenance.

DPF bei T5 BNZ ersetzen + VCDS Rücksetzung

New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Diesel Engine Technology
Author Message
Alexander99999

Premium Support

Post26-06-2022, 21:47    Subject: DPF bei T5 BNZ ersetzen + VCDS Rücksetzung Translating...

[Translating...]

Hallo,

ich möchte an meinem T5 Bj 2009 - 2,5 tdi PD, 130 PS, BNZ, 265.000 km - den DPF wechseln. Bin eigentlich ein T4-Schrauber und nun gezwungenermaßen auf den T5 umgestiegen. Gibt es hier Erfahrungswerte? Vor allem interessiert mich, wie ich über VCDS die Rückstellung machen kann. Habe das VCDS Diagnosesystem KKL+CAN von dieselschrauber.

Schon mal Danke für Rückmeldungen!

Gruß

Alexander
Back to top Profile PM
dieselschrauber
Administrator
Administrator

2018 Volkswagen T6 Consumption

Alexander99999 likes this.
Post26-06-2022, 22:36    Subject: DPF bei T5 BNZ ersetzen + VCDS Rücksetzung Translating...

[Translating...]

/viewtopic.php?t=20333
Back to top Profile PM WWW Garage
New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Diesel Engine Technology
Similar articles and topics
Topic Forum
No new posts DSG basic settings with VCDS Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts Brake Bleeding with VCDS Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts Train T90 / T 91 with VCDS Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts Replacing the DPF: What adjustments can be made with VCDS? Diesel Engine Technology
No new posts Service Intervall Rücksetzung Audi und Fehlercodes Diesel Engine Technology
No new posts Replace battery? Electrical Systems, Vehicle Electronics, Multimedia
No new posts Turbolader ersetzen Diesel Engine Technology
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum.