VCDS and OBD diagnostic device in the On-Board Diagnostics Shop
Diesel technology, engine technology, vehicle diagnostics, repair & maintenance.

ständige Probleme mit den Bremsscheiben Wer kann Tips geben | Posts 32+

Go to page: Previous  1, 2, 3
New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Transmission, Chassis, Body & Interior
Author Message
Tribu
Blaumann
Blaumann

Free account, no CAN development support

Post17-05-2009, 23:06    Subject: ständige Probleme mit den Bremsscheiben Wer kann Tips geben Translating...

[Translating...]

Stimmt !

Viele halten einen für doof wenn man Ihnen erklärt, dass wenn man schön von der Autobahn runter ist etc.(oder in meinem Falle nach meiner nächtlichen Tour) sein Auto wäscht und die Bremsscheiben schön was abbekommen gleich hin sind.
Jetzt zu den Innenbelüften Scheiben ist nichtmehr so einfach dfie hinzumachen aber die alten ohne Innenbelüftung (golf 3)man das ging echt schnell.
Würd sagen so sind meine ersten 2-3 Paar drauf gegeangen. Tja aber hab ich wieder was gelernt icon_biggrin.gif
Back to top Profile PM
New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Transmission, Chassis, Body & Interior
Go to page: Previous  1, 2, 3
Similar articles and topics
Topic Forum
No new posts 1.4 16V (Benziner) AGR-Probleme Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts Document A2 8Z0 MJ 2002, Problems with the Main Control P... Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts Tempomat-Einbau-Probleme Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts KUBOTA D750 - Blowby Problems?!? Who can help? Diesel Engine Technology
No new posts JR Motor . ich will ihn nicht auf geben !!! Diesel Engine Technology
No new posts Do I HAVE to ask the friendly person for the 7-digit PIN? On-Board Diagnostics (OBD)
No new posts TDi stottert wie verrückt beim gas geben, Logs Upload
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum.