VCDS and OBD diagnostic device in the On-Board Diagnostics Shop
Diesel technology, engine technology, vehicle diagnostics, repair & maintenance.

G3 Tuerschloss friert "seltsam" zu | Posts 32+

Go to page: Previous  1, 2, 3
New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Transmission, Chassis, Body & Interior
Author Message
Arno
Guest

Free account, no CAN development support

Post16-12-2006, 4:04    Subject: G3 Tuerschloss friert "seltsam" zu Translating...

das Problem beim 35i sind definitiv diese Kunststoffabdeckungen auf dem Schloss. Die scheinens seltsam toleriert zu sein oder mit der Zeit zu schrumpfen...
Seit ich die mit dem Dremel bearbeitet habe, mag meine Frau im winter wieder Autofahren
Meinst du das Problem mit den Nicht-verriegelnden Türschlössern? Wenn ja, was genau hat es mit den Kunststoffabdeckungen auf sich und was muß man an denen bearbeiten?
Back to top
New Topic 🔒 Locked 🔗 🖨 Dieselschrauber - Index » Transmission, Chassis, Body & Interior
Go to page: Previous  1, 2, 3
Similar articles and topics
Topic Forum
No new posts Document A2 8Z0 MJ 2002, The radio displays "Transport" Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts "Rain Shield" by No Touch: Practical Test General Tips
No new posts Resolution: "Crack in BKD cylinder head" Faults & Documentation (Audi, VW, Seat/Cupra, Skoda)
No new posts Passat 08/01 MKB "AVF" GKB "EYF" Getrieb Diesel Engine Technology
No new posts Euro 4 requirement not as "absolute" as previously thought? Diesel Engine Technology
No new posts Zu dumm zum Fahren ... oder: "Schöne" neue Welt Diesel Engine Technology
No new posts Austausch des RNS315 gegen neues "Discover Media" Electrical Systems, Vehicle Electronics, Multimedia
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum.